Alla inlägg den 7 november 2009

Av Margot - 7 november 2009 13:32

J  


Tik 6 veckor 455g

 

 

 

Cavaliertik Vouges Irresistible (Iris) leker med papillonhanen

 

Här tar Iris hand om chihuahuavalpar

 

Chihuahuavalparna är mycket intresserade av Emmy. Hon ser inte lika intresserad ut av uppmärksamheten.

Emmy ska ha sina valpar kommande vecka så det ska bli spännande att se vad det blir.

OBS. Jag fick ett avbrott så nästa inlägg hör ihop med detta.

Av Margot - 7 november 2009 13:09

Papillonvalparna har nu blivit 6 veckor. Jag har nu gjort en enda stor valphage där de är tillsammans med Chihuahuavalparna när de inte kan röra sitt fritt i huset. De utvecklas fint men tiken kan bli lite liten men jag får se hur pass mycket hon växer framöver. Mycket av det vita på hanens öra börjar bli färgat så när pälsen växer ut mer så blir det inte så mycket kvar.

The papillonpuppies are now 6 weeks. The little sweet female will maybe be too small for Sweden but I will give her some time to grew. On the male rather much of the white on his ear is turning red so when the coat will come you will not see so much of it.

 

Jag är en riktig goding och idag väger jag 665g så jag blir en liten hane. TILL SALU

 

Hane 6 veckor

 






Presentation

Fråga mig

137 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards