Alla inlägg under maj 2010

Av Margot - 9 maj 2010 12:10

Mina Cavaliervalpar efter Such DKuch Queenousties Magnum (ruby) och Vouges Irresistible (black&tan) med plertalet placeringar i bästa tikklass.

Mycket trevliga , livliga och lovande valpar.

Candygolds Jackpott, hane, 7 veckor, till salu gärna till utställningsintresserad.

 

Candygolds Jolie, tingad och placeras med viss avelsrätt

           

Av Margot - 9 maj 2010 12:04

Now my papillonpuppies out of Such JPuch SV-08 Queen Bless JP Royal Generation and Candygolds Qelly are 10 days old. They are both healthy and strong and I hope they will be good showdogs.

  Male, 10 days old, tricoloured

 

male, 10 days old, black&white

Av Margot - 9 maj 2010 11:56

Now Candygolds Hot Hero has went to his new home with Dimitri Kougioulis (Zeppo´s) and his family in Greece.

I wish them good luck with the new familymember.

  Candygolds Hot Hero, black&white male, 6 months old

He is out of Such JPuch SV-08 Queen Bless JP Royal Generation and Multich Candygolds Empress.

Av Margot - 9 maj 2010 11:33

Nu är Chihuahuavalparna 3 månader och jag har bestämt mig för att låta dem flytta eftersom jag just nu har flera papillon ungdomar på gång. Jag får vänta på att behålla någon hemma.

De är alla väldigt glada, sociala och lovande valpar.

Ett par av dem kan jag tänka mig att sätta ut på "halvfoder".

 

Candygolds Ida, Black&Tan tik säljes till reducerat pris p.gr.a bettfel. Otroligt trevlig och söt liten tik. Kommer att väga ca 2,5 kg som vuxen.

 

 

  Candygolds Iza, sobel tik, mycket söt och lovande liten tik, kommer att väga ca 2 kg som vuxen. Jag kan tänka mig att sätta ut Iza på "halvfoder".

     

Candygolds Ivar, chokladbridle hane, glad, social och lovande, jag kan tänka mig att sätta ut Ivar på "halvfoder" till någon utställningsintresserad.

     

Presentation

Fråga mig

137 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards