Alla inlägg under januari 2011

Av Margot - 29 januari 2011 13:30

Jag har haft välkommet besök av mina tre yngsta barnbarn i dag.

Emilia och Tuva som bor i Stockholm med min dotter Linda och pappa Rickard och Moa som bor med min dotter Annika och pappa Lasse och två bröder i Insjön, Dalarna.

Efter fika och kel med valparna blev det en liten promenad.

Moa med Nicodemus, cavalier, Tuva med Merry och Emilia med Halsakots Petit Princesse

 

 

    Promenad i Mockfjärd

Av Margot - 13 januari 2011 22:54

Ny bild på min lille Chihuahua hane Candygolds Ivar. Ivar kommer att vara med på sin sista valputställning till helgen, där också två systrar ska vara med. Han har haft stora framgångar som valp 2010 men nu börjar alvaret som vuxen 2011. Det ska bli spännande att se hur det går. Ivar har en väldigt speciell färg, brunbridle. Han är lite fulsöt och mycket trevlig.

  Candygolds Ivar, 11 months old, chocolatebrindle.

Av Margot - 13 januari 2011 22:31

Jag har fått så fina bilder från Grekland på Candygolds Hot Hero (Oscar). Oscar bor i Grekland på kennel Zeppo.

Jag har också fått en fin nyårshälsning från hans mormor Candygolds Alpha, som bor i Skåne.

Tack så mycket.

I got so nice pictures on Candygolds Hot Hero (Oscar), living in Greece at kennel Zeppo with Dimitri and his family.

I also got a nice new yeargreeting from his grandmother Candygolds Alpha.

  Candygolds Hot Hero (Oscar) in December 2010. Father is SEuch JPch SV-08 Queen Bless JP Royal Generation and mother is SEuch DKuch Nuch, C.I.B Nordw-04 Candygolds Empress. Empress is also the mother to the two younger puppies C. My Model and C. Merry Melody (phalene) below.    

Candygolds My Model, 3 months old, father is Lafford Billy Whizz

  Candygolds Merry Melody, 3 months old, I think she will be a phalene. She didn´t like the table so much today.

 

Finally grandmother Alpha in her New Year hat.

Av Margot - 13 januari 2011 22:11

Jag har fått så fina bilder på Candygolds Jolie (Bella). Bella delar sin tid mellan Stockholm och Tällberg, tillsammans med matte och husse. Hon har nu gått på valpkurs och trivs med livet.

Bella är helsyster i en tidigare kull till lille Nicodemus som fortfarande är till salu.

Pappa är min SEuch DKuch Queenoustie´s Magnum, ruby och mamma är Vouges Irresistible (Iris), black&tan. Iris är inte utställd så mycket men har flera CK och Bästa tikklassplaceringar i Sverige och Finland.

          Bella har roligt i snön.

  Candygolds Nicodemus, 3 månader, mycket trevlig och glad kille. Till salu

  Candygolds Nicodemus, 3 månader,

Presentation

Fråga mig

137 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards