Alla inlägg under maj 2011

Av Margot - 30 maj 2011 23:30

Här kommer ett par roliga bilder på några av mina hundar.

Alla mina hundar avgudar min cavalierhane SEuch DKuch Queenoustie´s Magnum och här är det några som talar om hur mycket de tycker om honom.

  Magnum kramas och pussas av Quando, Harry och Maya

Quando busar med Lamonia´s Kira. Det ser ut som om hon skriker för att hon är håröm men egentligen biter de i samma lilla pinne och så kom det lite päls med också.

Av Margot - 30 maj 2011 23:12

Förra veckan kom lilla söta Alpha på besök med sin matte och husse från Landskrona i Skåne. Jag har inte sett henne på flera år så det var ett kärt besök. Alpha som nu är 12 år är en av mina förstfödda avelstikar som tillsammans med bl.a Denemore Noble Perfection lagt grunden till min uppfödning. Alpha är mamma till Multich Candygolds Empress och hennes kullbror DKUch Candygolds Enchanting Ego och Ch Candygolds Valentino och Candygolds Qleo bl.a Tack för besöket Renate och Leif.

   

Av Margot - 30 maj 2011 22:51

Chihuahuavalpen Shine On This Charming Man (Ozkar) har flyttat till Dalarna. Han delägs av kennel Candygolds och Jessica Hamrin, Mockfjärd. Ozkar är en härlig liten kille som trots sin litenhet klarar sig mycket bra tillsammans med de andra hundarna. Han är efter NORDJV-07 FIJV-07 NordUch DKUch C.I.B Chico Querida´s Tuxedo Royale och SEUch Lazy Daze Tender Love. Han har en mycket imponerande stamtavla och vi hoppas att han kommer att utvecklas väl.

    Full fart framåt

  Mina papillonkompisar är sköna att sova på.


Här kommer också ett par bilder på min lille Candygolds Ivar, chokladbrindle  som blev vinnande chihuahua, långhårsvalp 2010 och fick CK i Västerås med mycket fin kritik. Ivar har nu kollat sina knän och de är U.A

  Ivar kisar mot majsolen

   

Presentation

Fråga mig

137 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards