Alla inlägg den 27 november 2012

Av Margot - 27 november 2012 16:20

Idag har jag avmaskat och fotat Cavaliervalparna. De är 2½ vecka så det är svårt att få några bra bilder men här är i alla fall ett försök. Det är 3+2  och 2 av hanarna är black&tan och en är ruby och de två tikarna är black&tan.

Pappa är Aimabel´s Bono (cert) och mamma är Candygolds Jolie (Bella). Bella bor hos fodervärdarna Inger och Janne i Stockholm och Tällberg så det har bara blivit en utställning som junior men med mycket bra kritik och Exellent. Den domaren gav inte CK till juniorer sa han. Morfar är min SEUCH DKUCH Queenoustie´s Magnum som kan ses på min hemsida www.candygolds.com och där även mormor Vouges Irresistible kan ses. Iris har blivit placerad flera ggr i Bästa tikklass men tyvärr alltid efter certet. En av tikarna ska bo hos en av mina duktiga fodervärdar men de andra är till salu. Hör gärna av er på min mailadress candygolds@live.se eller ring om intresse finns.


 



   

Rubyhane 2½ vecka  Han har en liten stjärn och vällingfläck men det kommer att försvinna och lite vitt på bringan men det kommer förmodligen inte att synas då pälsen kommer om man skulle vilja ställa ut sin hund. Morfar Magnum hade likadant då han var valp.

Hane Nr 1 

 

Black & tan hane Nr 1, 2½ vecka

 

Hane Nr1


 

Hane Nr 2  2½ vecka

 

Hane Nr 2  2½ vecka


 

Tik 2½ vecka

 

Tik 2½ vecka

 

Tik 2½ vecka


 

Mindre tiken 2½ vecka

 

Mindre tiken 2½ vecka



Presentation

Fråga mig

137 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards