Alla inlägg under juli 2013

Av Margot - 26 juli 2013 13:05

Min älskade lille PJ ( Multich Denemore Noble Perfection) somnade lugnt in i mina armar i tisdags kväll. Jag är så glad att jag var hemma så jag vet att han inte hade ont eller var orolig. Denna lilla hund har gjort så mycket för mig och många andra uppfödare genom sina fina avkommor men framför allt var han en underbar hund att leva med. PJ har haft en stor tumör i magen som växte snabbt och inte gick att operera så jag visste ju att vår tid var utmätt men det känns ändå svårt när stunden kommer att säga farväl. PJ lever vidare i många mycket framgångsrika barn och barnbarn runt om i världen. Jag är så stolt och glad att jag fått ha honom dessa 11 år. En sån hund får man bara en gång i sitt liv


My very much loved little PJ  (Multich Denemore Noble Perfection) very peacefully went over "the Rainbowbridge"  Tuesday evening laying in my arms. I´m so happy I was at home so I know he wasn´t in pain or afraid. This little dog has done so much for me and many other breeders through his beautiful offspring but most of all he was a wonderful dog to live with. PJ had a big tumour in his stomach so I knew we didn´t have so much time together any longer. I´m so proud and happy to have had him for 11 years. He was my once in a lifetime dog.


             

 

Presentation

Fråga mig

137 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards