Alla inlägg under december 2014

Av Margot - 22 december 2014 16:46

Here comes some new pictures of my papillonpuppies. 

Nyare bilder på mina Papillonvalpar. De är nu 7 veckor och alla är framåt och glada. Är mest i stora flocken nu och blir inte glada då jag måste stänga in dem i valphagen då jag ska göra något. 

Det finns två hanvalpar till salu. Hör gärna av dig för mer info och bilder vid intresse.


   

     

Candygolds Just Jussie.  Little bigger white & black male, 7 weeks old. Very outgoing and cute. FOR SALE

Lite större vit& svart hanvalp, 7 veckor gammal. Mycket framåt och söt. TILL SALU

 

 

     

Candygolds Just Jesper. My cute tricoloured malepuppy,  with the nosespot, , 7 weeks old.  FOR SALE

Min söte trefärgade hanvalp,  med nosfläck, 7 veckor gammal.  TILL SALU

 

 

       

Candygolds Just Jerry.   Very small little malepuppy, 7 weeks old. Will move to the southern part of Sweden.

Min lille hanvalp som kommer att flytta till Skåne

 

 

   

Candygolds Just Jenna, white & black female, 7 weeks old. She will move to another breeder in Sweden.

Presentation

Fråga mig

137 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards