Alla inlägg under augusti 2017

Av Margot - 14 augusti 2017 20:53

Min lille kille börjar bli stor. Han har ett otroligt fint temperament och är så söt och rolig. Jag deläger honom med uppfödare Camilla Hansson. Han ser lite vildvuxen ut och naturligtvis blåste det när jag försökte lägga till luggen. Han är inte nyfixad eller preparerad precis.

         

Av Margot - 14 augusti 2017 20:44

Lite bilder på min yngre Havanais kull har redan blivit 5 veckor. De har hela tiden varit av den tjocka sorten. Detta är första gången på bordet. Pappa är SEUCH Zodiaka'la Star's Razzle Dazzle och mamma Star Havanais Tufs.


Först kommer en hane        

Tiken 5 veckor

       

Den andre hanen. 

       

Av Margot - 14 augusti 2017 20:12

Mina äldre Havanais valpar är snart nio veckor och på bilderna precis 8 veckor. De börjar också åka till sina nya familjer.

Det har varit lite jobbigt men framför allt roligt att ha dessa 13 valpar denna tid. 6 Cavaliervalpar födda 11/8 och 7 Havanais valpar födda 14/8. Alla otroligt framåt och härliga valpar.

Först bilder på Candygolds Unika, 8 veckor som ser ut som om hon doppat nosen i grädde.

         


Candygolds Urax har åkt till sin matte i Stockholm  (Gult halsband på tidigare bilder)

       



Candygolds Unique Moonlight (Månsson) 8 veckor, (blått halsband på tidigare bilder )flyttar snart till matte Carina.

     


   

Candygolds Unusual Unnie  min chokladtjej som får stanna i kenneln.

         

Candygolds Undercover Boss flyttar snart till sin familj i Borlänge. (Lila halsband på tidigare bilder) En vild och härlig kille 

       


Candygolds Umbra en glad och go tjej  (Vitt halsband på tidigare bilder)

         

Candygolds Unison, kommer snart att flytta till sin nya familj   (Orange halsband på tidigare bilder)

       



Av Margot - 14 augusti 2017 19:51

Mina Cavaliervalpar är nu 9 veckor och har börjat flytta till sina nya familjer. Bilderna är tagna då de är 8½ vecka.

Alla sex är tingade.

Först kommer Candygolds Vagabond en liten hane , som snart flyttar till Stockholm.

         

Detta är Candygolds Valkyria, Har flyttat till sin nya familj i Stockholm

       

Candygolds Venus  15/8 åker Venus och jag till Arlanda där matte möter och sedan flyger de till Lund.

       


Candygolds Vilgot flyger med mig till Skåne om en vecka. Där väntar matte och husse och Cavalierkompisar.          

Candygolds Viggo har flyttat till sin nya familj i Falun

         

Candygolds Valdemar har flyttat till sin nya familj i Stockholm

           


Presentation

Fråga mig

137 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards