Alla inlägg under april 2018

Av Margot - 29 april 2018 11:59

Nu är Papillonvalparna 4 veckor men alla vägrade att stå på bordet. De har nu flyttat till köket så nu börjar de utvecklas fort. Hanen och en tik till salu. Leveransfärdiga i slutet av maj då de är 9 veckor.

Candygolds A???,  Vit och svart hane, 4 veckor

   

Candygolds A??  sobel tik, 4 veckor

   

Candygolds A ??? Vit och svart tik, 4 veckor

   



Av Margot - 29 april 2018 11:48

Första gången på bordet. Jag är så nöjd med kullen. En tik är fortfarande till salu. 


Candygolds Zack-Zack (Olle) 6 veckor, kommer att flytta till Avesta

   

Candygolds Zelina 6 veckor. En av tikarna är till salu. Vet snart vilken men jag tycker mycket om båda.

    Candygolds Zaida, 6 veckor

   


Av Margot - 12 april 2018 22:12

Nu har havanaisvalparna blivit 4 veckor och har flyttat ut i köket idag. De har börjat lite med smakportioner och har börjat leka lite med varandra. Nu går det snabbt framåt.

Eventuellt placeras en tik ut på "halvfoder"= halva priset och en valpkull

Först tik med rött halsband

                 


Tik 

           


Sist men inte minst hanen

         


Av Margot - 1 april 2018 18:38

Här kommer några bilder på två av mina Ragdollkatter. Min hane Ekryda Walter Gibb, brunmaskad bicolour har två Cert och min hona Grand Gathinoz Just4U Janezza BnC, blåmaskad mitted har också två Cert. Båda ska ställas ut i Borlänge den 14 april . Ragdoll är en underbar ras som fungerar så bra med mina hundar.

Det är svårt att ta bilder på katterna man kan ju inte ställa upp dem precis. De var väl inte så intresserade av att bli fotograferade men jag försökte få några bilder i alla fall. Först bilder på Walter som har de underbaraste blå ögon man kan tänka sig. Därefter Janezza som är en stor mycket vacker hona. Hon ville inte riktigt . 

           

   

 


Av Margot - 1 april 2018 18:28

Nu har mina Bichon Havanais valpar blivit två veckor och äntligen har de öppnat sina ögon. De är väldigt rörliga och kommer att få större utrymme i veckan. Pappa är SE UCH Zodiaka'la Star's Razzle Dazzle och mamma Zodiaka'la Star's True Temptation (cert och några R-cert). Det är tre tikar och en hane. Till salu eventuellt en tik på "halvfoder". Blandade bilder men hanen är den med bredare bläs och mest vitt på kroppen.

                   

Följande bilder tagna 1 april då de öppnat ögonen bättre.

             


Presentation

Fråga mig

137 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards