Alla inlägg under december 2020

Av Margot - 25 december 2020 18:13

Havanaisvalparna första gången ute.

Blandade bilder men tyvärr var videofilmerna för stora.

           

Av Margot - 20 december 2020 15:11

Nu är min lilla Papillon Lizette  (Candygolds Little Lizette) 12 veckor. 

Hon är en mycket livlig och söt liten tik. Kommer att bli bra storlek och runt 3500 g om hon utvecklas som mina Papilloner brukar göra. Lizette stannar i kenneln.      

Av Margot - 20 december 2020 14:51

Idag är Unnies (Candygolds Unusual Unnie) Bichon Havanaisvalpar 6 veckor och utvecklas fint. Det är Eltons (Eliot Black Snow Flake) första kull. Så roligt att se hur de utvecklas.

Alla är tingade och åker till sina nya hem i mitten av januari. Det är ett gäng knubbiga valpar speciellt ett par av pojkarna.

 

         

Candygolds Morton, orange halsband, 6 veckor, 1310 g

 

         

Candygolds Mascot, omärkt,  6 veckor, 1305 g

 

           

Candygolds Maxemilian, sobel, 6 veckor,  1245 g

 

       

Candygolds Mister Nero, gult halsband, 6 veckor, 1180 g

 

     

Candygolds Midnight,   rött halsband tiken, 6 veckor,  990 g

Av Margot - 9 december 2020 16:14

Nu har mina isländska Havanais syskon fyllt 8 månader och börjar se mer vuxna ut. Tiden går så fort.

De är väldigt olika både i kropp och päls men jag tycker om båda väldigt mycket.De har också ett mycket trevligt temperament.

                   

Av Margot - 6 december 2020 16:11

Idag är Havanaise valparna fyra veckor och har fått flytta till köket. Jag provade att ta ståbilder, första gången på bordet och de var riktigt duktiga. Det är tre svarta och en sobel hanar och en svart tik. Det är första kullen efter min serbiske unge kille Elton (Eliot Black Snow-Flake) och Unnie (Candygolds Unusual Unnie, min choklad). 

Alla är reserverade.

 

     

Gult halsband,  svart hane ,  4 veckor, reserverad,  bilder ovan

 

     

Orange halsband,  Svart hane,  4 veckor,  reserverad,  bilder ovan

 

     

Sobel, hane,  4 veckor,  reserverad,  bilder ovan

 

     

Omärkt hane,  4 veckor,  reserverad,  bilder ovan

 

     

Rött halsband, svart tik,  4 veckor,  reserverad,  bilder ovan


Min lilla Papillontik får också vara med på några bilder. Hon stannar i kenneln och är 10 veckor nu. Candygolds Little Lizette efter DKUCH Halsakots Shooting Star och RLD N, RLD F Candygolds Ebony Ella.

     

Presentation

Fråga mig

137 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards