Alla inlägg under februari 2023

Av Margot - 25 februari 2023 14:12

Nu har mina små julklappar blivit 9 veckor. Jag är mycket nöjd med kullen både exteriört och mentalt och hoppas att de ska fortsätta att utvecklas bra. Två tikar, en vit och svart och en trefärgad och två hanar, en vit och svart och en trefärgad. 

Pappa är SEUCH FIUCH Silenzio's Kickoff och mamma Pink Butterfly's Painted-Lady (Penny) som är från sista kullen på min import Multich Lafford Billy Whizz.

         

Candygolds You're Yatsy,  9 veckor,     Till salu underbar liten kille

 

          

Candygolds You're Yippee,  Tik,    9 veckor    Tingad

 

         

Candygolds You're Yummie,  Hane,  9 veckor  Placeras med bibehållen avelsrätt

 

       

Candygolds You're Yonna,  Tik,  9 veckor     Tingad

 

 


Av Margot - 25 februari 2023 13:54

Tiden går så fort och kattungarna är nu 2,5 veckor, öppnat ögonen och börjar bli så söta. Alla tre ser ut att bli mitted tecknade men fortfarande svårt att se om de är blåmaskade eller brunmaskade. Jag tror att det är två honor och en hane. De har nu fått halsband så att man ser skillnad på dem och har också blivit avmaskade första gången. 

     

Gult halsband, hona,  423g                      Till salu

 

     

Rött halsband,  Hane ?  426g  kladdig av avmaskningsmedel  Till salu

 

     

Rosa halsband,  Hona,  416g       Till salu

Presentation

Fråga mig

137 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards